Saturday, December 23, 2017

Bruce Brown_The Surfer's Journal Filmmakers_ブルース ブラウン





Last week, We lost one of icons in surfing history.

Film maker Bruce Brown.

He inspired so many people that I can't imagine.

And I am one of them.

Thank you so much Bruce Brown.



R.I.P. BRUCE BROWN



先週、サーフィンの歴史上に残る人物を私たちはなくしました。

サーフィン映画監督 ブルース ブラウン です。

想像もつかないほどの人々が彼の作った映画に影響を受けてきました。

そして、私もその中の一人です。

本当にありがとうございます!ブルース ブラウン!



安らかにお眠りください。

Search This Blog