Tuesday, July 10, 2012

Shaping 7'8" Nose Rider for Japan

This board is for my friend Teru in Japan.
I got ordered this board last December.
He wants mine and Terry Matin's logo on this board,
so me and Terry started working together.
A week later, Terry found his cancer and started fighting with it.
We worked on this board slowly and a lil' by lil'.
But we couldn't finish this board together.
So I will finish this board
and I believe Terry-san is always support me
from heaven.







このボードは去年の12月にオーダーが入りました。
僕の友達のテル君のボードです。
彼はサンドルフィンのロゴとテリー・マーティンのロゴを
両方入れて欲しいと言いました。
僕とテリーさんでこのボードの制作に入りました。
その約一週間後、テリーさんのガンが見つかりました。
テリーさんは闘病生活が始まったので
テル君の理解のもと、「急がなくて良いよ」と
テリーさんに言って、ゆっくり制作にあたりました。
しかし一緒に完成させる事はできませんでした。
なので僕自身で完成させることにしました。
そして、テリーさんはいつも僕の事を
見守ってくれていることを信じています。

Photo by Robert Bemus

Search This Blog